Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

81

365, Vardag Permalink0
Sådär hörrni, nu är jag inte längre efter i bloggandet. Kanske är jobbigt för er när det läggs ut 3 inlägg på raken, men jag vill åtminstone kunna ha någonting att se tillbaka på. 
 
Idag var den stora dagen, dagen då jag skulle skriva det största provet någonsin i naturkunskap. (Provet var på 100 sidor, kommer förmodligen avlida på universitetet haha) Och vet ni? Det gick käpprätt åt helvete. Frågorna var otroligt svåra, även de som bara gav 1 E-poäng. Jag vet att jag kommer bli godkänd, men jag kommer inte nå det jag siktade på tyvärr. Går förhoppningsvis att komplettera för att få ett högre betyg. 
 
Var sedan produktiv i mitt gymnasiearbete faktiskt. Kikade på Alfies gamla vloggar medan jag redigerade klart hela portfolion, samt la upp den på nätet. DEN ÄR KLAR. Såå skönt! Nu gäller det bara att skriva klart rapporten innan fredagen, helst torsdagen. 
 
Väntade på att Joel skulle komma hem, vilket tog evigheter. Jag kunde inte nå honom på mobilen så jag blev riktigt orolig haha, även om jag vet att hans mobil lever sitt egna lilla liv. Tillslut klev han i alla fall in genom dörren och då började jag med maten. Kyckling, ris och Café de Paris stog på menyn. 
 
Fick faktiskt med honom på en långpromenad, vilket var väldigt skönt. Nu, efter ytterligare lite pill med portfolion, är både jag och Joel trötta. Godnatt på er gullisar, så hörs vi imorgon då jag förhoppningsvis har lite mer kvalité på inlägget. 
 
 
Till top