Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

87

365, Vardag Permalink1
Otroligt sent inlägg denna gång, men det är först nu jag kommit hem och kan skriva. Idag har jag dammsugit huset och även bakat drömtårta. Morfar kom över på en mycket sen lunch för att hjälpa oss med resterna från gårdagens påskmat. 
 
Halv sju hämtade jag upp min faster för att vi skulle bjuda henne på middag. Vi åt en god kycklinggryta, och min drömtårta fick även godkänt. Mariette är duktig på att spela tärning, så vi körde två omgångar. Lite svårt att förstå sig på i början, med hur man ska räkna och så, men det var väldigt roligt. Hela kvällen var väldigt rolig, och det var kul att se henne. 
 
 
#1 - - Sarah:

De e så fint me tulpaner :)

Svar: Ja jag älskar tulpaner!!
Theres Sääf

Till top