Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Mina favoritserier!

Tips, Vardag Permalink1
Hey you! Är det bra med er? Jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör, för jag har nämligen blivit förkyld. Vilken bra start på lovet.. Idag skulle jag egentligen åkt till min syster i Molkom men det går ju inte nu :( Jag såg fram emot det, skulle få fotografera hennes barn!
Det kommer förmodligen bli serietittande idag, så tänkte tipsa om mina fyra bästa serier! Game Of Thrones kommer på första plats alla gånger! Säsong 5 släpps ju snart och jag är så himla taggad. 
 
Vilken är din favoritserie?
 
 
#1 - - Johanna:

Hej! Mina favorit serier är under the dome, lost och teen wolf :D

http://heythisisme.blogg.se/

/Johanna

Svar: Åh jag har läst boken under the dome och kikat lite på serien! Suveränt bra!! :D Teen wolf har jag faktiskt aldrig sett, får ta och göra det i framtiden :)
Theres

Till top