Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

101

365, Vardag Permalink0
(På grund av firande av min födelsedag så har jag inte bloggat under helgen, därför kommer här tre på raken! Kan hända att något glöms, då mitt minne redan börjar fallera) 
 
Den tionde april, och min 19-års dag. Vaknade upp tidigt, men förstod att Joel aldrig skulle gå upp så tidigt så jag försökte sova lite till. Halv tio kände jag att det fick räcka, så jag gick upp ändå. (Hade inte en enda känning från gårdagens dejt med Aurora, tjoho!) 
 
Det var otroligt fint väder och man kunde till och med sitta ute på trappen i solen. Mamma frågade mig vad jag ville göra på min dag, och helst så skulle jag vilja gå på en vandring i skogen. Dock så var inte det tänkbart på grund av mina jäkla benhinnor. (BLIR TOKIG) Så istället ville jag bara ta det lugnt. 
 
Vid tvåtiden åkte jag in till Sunne för att träffa Ellen. Hon hade något kaos med sin cykel, så jag gick in på city och tog en kopp te. Att sitta själv på ett café gör mig absolut ingenting. Jag älskar att kolla på folk som går förbi, eller lyssna på mina bordsgrannar och i mitt huvud följa med i deras konversation. 
 
Ellen hade köpt en jättefin blomma och även en till grej som förmodligen bara är roligt för oss haha. Jag uppskattade verkligen presenterna och det var så kul att ses på en liten fika, och även en glass där på slutet. När jag sagt farväl till Ellen så åt jag middag med päronen på Eurasia. Det var otroligt gott och jag blev proppmätt, men jag lyckades ändå klämma i mig en glass till efterrätt. 
 
Vi drog oss för att åka hem, så vi kom inte fram till Karlstad förens efter tio. Båda var otroligt trötta efter denna helg, så vi sov så gott så! 
 
På vägen till Karlstad såg jag denna fantastiska vy och var bara tvungen att stanna och ta kort. Magiskt. (Inget stativ, så här var det bara att skruva upp ISOt och gilla läget samt att fokusera på att föreviga minnet istället för kvaliten) 
 
 
Till top