Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

102

365, Vardag Permalink1
(På grund av firande av min födelsedag så har jag inte bloggat under helgen, därför kommer här tre på raken! Kan hända att något glöms, då mitt minne redan börjar fallera)  
 
Idag var jag faktiskt ledig, men jag har inte legat och latat mig för det! Klockan nio befann jag mig i Skoghall för att byta till sommardäck på bilen. Nåja, morfar och Per fixade de åt mig som de änglar de är. Därefter körde jag till Willys och handlade lite för veckan. 
 
När jag kom hem igen drog jag igång med vårstädning. Framför allt så tvättade jag fönstren som jag tjatat om hur länge som helst nu. Det blev inte superbra, men man kan ju åtminstone se ut nu haha! Sedan fick jag för mig att jag skulle dra undan sängen och städa där, så nu är eventuella spindlar borta därifrån. Så jag har dammsugit lägenheten från golv till tak, hängt ut täcken och mattor på vädring, gjort rent badrummet och jag har även tvättat. 
 
Klockan två hade jag tid hos tandläkaren då två av mina brack har lossnat. (Saken som sitter på tanden) De är så otroligt trevliga, de tandshygenister och övertandläkaren som jag har fått träffa. Jag ska dit nästa vecka på måndag vid halv 4. Jag håller tummarna för att jag kan få bort saken jag har i gommen!!
 
Jag lagade mat och den var färdig lagom till att Joel kom hem från praktiken. Idag var det otroligt fabulöst, stekt falukorv med makaroner. Efter den fantastiska måltiden drog jag med mig mannen till stan för att shoppa lite. Det jag kom hem med ser ni nedan! Byxorna var otroligt sköna och kostade bara 100 spänn, värt. Tekannan har jag spanat på huuur länge som helst, så nu var det dags. 
 
Jag bad Joel om fotmassage förut, för jag har så ont i mina hälar att jag knappt kan gå på dem. Knasigt, ingen aning om varför men det är ju en bra anledning till att få sitta still! God natt på er, imorgon väntar skolan.
 
 
#1 - - Emilie Levinsson:

Shit så snygg tekanna!

Svar: Jag veet, den är perfekt 😍
Theres Sääf

Till top