Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

103

365, Vardag Permalink0
Andra dagen på veckan och det blev en himla bra dag. 

Började sent så jag hade en väldigt lugn morgon, segade mig lite mer utöver det vanliga. Slutade tidigt också, eftersom jag var klar med alla uppgifter i KOS. Så jag cyklade hem, kollade youtube och målade naglarna. 

Sen drog jag med ut Joel på mitt så kallade äventyr. Det vill säga, jag tyckte att vi skulle åka till Max! Så det gjorde vi, och sedan när vi tagit med vår mat ut i bilen så åkte Joel iväg med mig. Han tog med mig till Mariebergsskogen, dit jag aldrig varit tidigare! (Hur sjukt är inte det? Bott i Karlstad i tre år nu haha) Tyvärr så var vi där sent så fick inte klappa några djur, men det var jättekul ändå. När mina benhinnor är med på banan igen så vill jag åka dit och gå runt öööverallt. 

Fick en jättefin blombukett av mitt hjärta också! Har ingen fin vad som passar, men det är lite charmigt på det där sättet också. TACK älskling! 



Till top