Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

104

365, Vardag Permalink0
Min morgon blev lite rubbad då jag vaknade 20 minuter senare än vad jag tänkt. Hann med precis allt men jag som är så strikt med mina morgonrutiner fick spel haha. 

Idag hade vi redovisning av gymnasiearbetet! Så skönt att nu vara heeelt klar med det. Väldigt kul att se vad alla andra har gjort också. 

Gick till biblan efteråt för att hålla Ellen sällskap. Tillslut bestämde vi oss för att gå och köpa glass istället och sedan gå hem till mig. Vi satt ute i solen en stund innan jag skjutsade in henne till tåget. 

Började med maten som bestod av kyckling, ris och café de Paris-sås. Ugnen här är dock så dålig så kycklingen blir nästan aldrig färdig. Man får nästa dubbla den tid som det står på förpackningen. Därefter åkte han iväg för att hämta fälgar, eller däck, eller vad det nu var haha! Så jag har fått lite tid för mig själv. Mumsat på vit choklad och  jordgubbar medan jag kolla youtube. Nu ska jag läsa bok och dricka te ur min nya fina tekanna. 

Hoppas er dag varit bra :)



Till top