Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

105

365, Vardag Permalink1
Torsdagen var riktigt lyxig. Började inte förens 14:15, så jag sov ända till 10! (Vilket är extremt för mig som annars är så morgonpigg) Jag segade mig med min frukost, kikade på youtube och gjorde klart en uppgift i foto. 
 
Trampade iväg till skolan rätt tidigt faktiskt. (Försöker cykla vart jag än ska för att vara lite snäll mot mina benhinnor) Runt halv fem kunde jag cykla tillbaka hem, och så var den skoldagen över. 
 
Jag började med maten, Joel kom hem och sedan slocknade han på sängen. Jag lagade mat i godan ro och kikade på filmen Misery, som är baserad på Stephen Kings bok. Det blev köttgryta med ris till middag, smakade helt okej!
 
Joel åkte iväg på fika hos Amanda, vilket jag inte sa nej till haha. Jag var nämligen så insatt i en bok så jag ville inget annat än att få vara ensam och läsa. Jag läste Girl Online av Zoe Zugg (Zoella på youtube) och jag fullkomligt älskar den. När jag enbart hade ett kapitel kvar bestämde jag mig för att sova, och spara sista biten till morgondagen. 
 
Hoppas er torsdag var bra :)
 
Här ser ni 1: Min första tanke till fotouppgiften, men det blev inte bra. // 2: Den fotouppgift jag tillslut bestämde mig för. // 3: En variant av fotouppgiften!
 
 
 
#1 - - ELIN WAHLBERG:

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Theres Sääf

Till top