Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

120

Vardag Permalink0
Hej på er, jag hoppas att er fredag var bra! Min fredag var åtminstone bra. Efter skoldagens slut vid lunch så skulle jag ha åkt till Noortje för att hämta kakor som jag köpt av henne. Tror ni jag kom ihåg det då? Nej, istället blev jag kvar på skolan och kikade på demonstrationen mot att de vill lägga ner särskolans estetlinje. Hoppas verkligen att demonstrationen faktiskt gjorde någon skillnad. 
 
Därefter tog jag min cykel och åkte hem till Joel som redan var hemma. Någon gång innan klockan fem så hade jag packat allt jag behövde. Då skjutsade jag in honom till tåget, och åkte själv vidare mot Ämtervik. (Bilköerna tog otroligt lång tid, tror att jag kom iväg fjärde gången det blev grönt.)
 
Väl hemma mötte jag min kära mor och min fader som igår, fredag, gjorde sin första dag som pensionär! Vi tog det lugnt och åt god mat. Jag hade med mig tvätt hem, så jag började tvätta den. Jag yogade även i en hel timme, och det var så skönt! 
 
Nu ska jag äta frukost, tjingeling!
 
 
Till top