Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

94

365, Vardag Permalink1
Hej på er. Idag är sista dagen på detta påsklov, så imorgon bär det av till skolan igen vilket jag inte alls är redo för. 
 
Jag ställde klockan tidigt, bara så att jag inte ska få en chock när larmet ringer halv sju/sju imorgon. Jag var uppe ensam ett bra tag, det var när jag hade fått eld i spisen och kokat kaffe som päronen också kom upp.
Jag gjorde mig i ordning lite och packade allt som jag skulle ha med mig, och efter att jag hade sagt hejdå till alla så åkte jag iväg till Karlstad. Vanligtvis brukar jag skriksjunga i bilen, men idag satte jag på en lugn lista och det var himla mysigt. Regnade lite men det passade så bra till den lugna listan.
 
Väl framme så käkade jag rester från gårdagen, kycklingfile med cashewnötter. JAG DÖR VAD GOTT. Kikade på The Leftovers och drog mig sedan ut på en springtur. Idag var det 4 km som gällde, och det var lite tufft faktiskt. Många gånger så märker jag att det är psykiskt som jag inte orkar, fysiskt så skulle jag nog kunna springa på en bit till. Så jag peppade mig själv, och den sista kilometern var dryg men jag gjorde det! 22 minuter tog det, så jag måste klämma in en hel kilometer till om jag ska vara i samma form som första året jag sprang Vårruset. Jag är ju dock "bara" halvvägs igenom min träningsplan, så det är ju väldigt bra ändå!
 
Handlade mat på Willys efter att jag duschat bort allt svett. (Himla mysigt va) Där knackade en anställd mig på axeln och frågade om jag ville följa med till snabbscanningen. Så nu kan jag scanna mina varor själv, vilket känns himla smidigt. Har helt enkelt varit för lat innan det... 
 
Kan tänka mig att de flesta inte orkar läsa allt jag skriver, för jag skriver så otroligt mycket när jag väl sätter mig ned. I och för sig så är ju detta som en dagbok för mig, så då blir det ju en hel del text. Ifall det finns några tappra läsare så, tack för att ni orkar med mitt drabbel. 
 
Nu ska jag sova, imorgon väntar skola och en Theres som helst av allt vill ligga kvar i sängen. 
 
#1 - - Anonym:

Jag tycker det är kul att följa din vardag syrran :) / Vicke

Svar: Vad roligt att höra :D
Theres Sääf

Till top