Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

34

365, Vardag Permalink1
Ännu en glad och bra dag. Hade idrottsprov som jag ändå tyckte gick rätt bra, får se vad det blir med det. Den två timmar långa håltimmen vi har på onsdagar gick idag väldigt fort, vilket var otroligt skönt. 
 
När jag kom hem så snörade jag på mig löparskorna och drog ut på en runda. Äntligen börjar det kännas mycket bättre! Idag kan det ha varit på grund av att solen fortfarande sken lite innan den var påväg ned och det blåste inte mycket heller. 
 
Efter det tog jag tag i det som är absolut viktigast för mig efter att ha tränat: maten. Jag dröjde mig dock för att göra det jobbigaste: hoppa in i duschen. Men nu så har jag nytvättat hår och har även haft ansiktsmask. Nu väntar plugg...
 
Alltså förlåt, det känns som att mina bilder enbart består av Ezter. Hon är ju väldigt fin i och för sig (dock inte på dessa bilder, så tussig!) Jag lyckades hitta lite bortglömda guldkorn som jag tänkte slänga med. Minns att vi var ute i blåbärsskogen den dagen och att vi ständigt var attackerade av tusentals flugor!
 
 
#1 - - Sofia:

söt hund ^^

Svar: Ja visst är hon!
Theres Sääf

Till top