Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

37

365, Vardag Permalink2
En riktig jävla skitdag! Vaknade upp med halsont och hosta. Blev sedan värre och fick feber, så jag gick och la mig i sängen ett par timmar. Har druckit otroligt mycket vatten och även tvingat i mig två pyttesmå skvättar whiskey i hopp om att få bort bacillerna. Jag mår faktiskt bättre nu, ingen yrsel, ingen kallsvettning och inget illamående. Nu är det bara hals och hosta som krånglar.
 
Har kikat på mello ensam då mor och far var över till mormor och morfar. Mormor har nämligen ramlat 2 gånger idag och vi tror att hon brutit lårbenshalsen. Ambulansen kom förut och har nu åkt iväg med henne. Det som är positivt är att morfar åtminstone får en god natts sömn för första gången sedan hon kom hem. (förhoppningsvis) 
 
 
#1 - - Sarah:

Krya på dej :/

Svar: Åh tack :D
Theres Sääf

#2 - - Ann-Christin Skoglund:

krya på dej :)

Svar: Åh tack så mycket Ann-Christin! Jag hoppas att det är bra med er, hälsa!
Theres Sääf

Till top