Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

42

365, Vardag Permalink2
Torsdag och min första skoldag, inte långt kvar till helg nu haha! Den gick väldigt fort ändå, speciellt håltimmen som svepte förbi. Vi fick även sluta tidigare, vilket var skönt. Nu är jag dock väldigt sliten och trött. Idag ligger fokus på plugg, ligger efter en hel del nu. Så det är vad jag kommer ägna mig åt av det som är kvar av dagen. 
 
Men hörni idag har jag någonting roligt att berätta! Jag har nämligen ett samarbete med Lumene just nu! Jag har fått testa deras nya produkt, True Mystic Volume Mascara. Blev så otroligt glad eftersom min egen mascara verkligen är i slutstadiet på livet, om man säger så, och sedan är jag alltid i jakt på den perfekta mascaran. 
 
Vad tycker jag då? Jo jag tror att det är som med alla nya mascaror, man måste lära känna dem under en viss tid. Jag tycker alltid att alla mascaror är alldeles för blöta när man använder de första gången. Jag vill kunna "bygga upp" och arbeta ganska länge med produkten.  Tyckte att denna var en aningen blöt den med faktiskt, men jag tror verkligen att denna kan vara super när den har blivit använd ett par gånger. Att den var blöt gjorde ju i och för sig att jag kunde arbeta med den länge innan den torkade!
 
Jag älskar att det inte är en plastborste, då jag oftast inte gillar hur de separerar mina fransar. Jag tycker att den separerar fransarna bra och man får lagom mycket på borsten i ett första svep. Hållbarheten tycker jag än så länge är väldigt bra. Jag har ingen bild på hur det ser ut nu men det ser fortfarande bra ut efter en hel skoldag! 
 
Jag ger den här mascaran 3/5 i betyg! 149 kronor på Åhlens för den som vill kika lite närmare på den!
 
 
 

 

#1 - - Sarah:

Kul o få testa nya produkter :)

Svar: Ja det var riktigt roligt! :)
Theres Sääf

#2 - - Julia:

Oh no, what about fredagen? :O :O </3

Svar: Det kommer hahaha!! :D
Theres Sääf

Till top