Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

43

365, Vardag Permalink2
Jag visste att det skulle komma dagar som denna haha.. När jag glömmer att skriva samma dag.. Men då får jag skriva detta en dag senare istället! Inlägg om dagen idag, lördag, kommer kort efter detta! :)
 
En lektion i skolan, sedan hem och städa lite i lägenheten samt packa lite. När jag var klar med det satte jag mig för att skriva lite på svenskan. Vi har nämligen prov på tisdag om språkhistoria!
 
Joel kom någon gång vid två har jag för mig. Vi åkte till Wallinders för att köpa gottigt, och sedan bar det av hemåt Ämtervik. Joel fick vara den som körde, och jag blev inte illamående vilket var skönt! (Brukar bli illamående när jag sitter bredvid, men inte när jag kör själv) 
 
 
 
Hemma var det som vanligt, katterna låg i soffan och vi möttes av en mycket sprallig hund. Vi gjorde faktiskt inget speciell, utan vi tog det lugnt hela eftermiddagen och kvällen. Vi la oss rätt sent faktiskt, men så gott som jag sov den natten har jag inte sovit på länge!
#1 - - Julia:

Wow vad fint ljus på de översta bilderna! :O <3

Svar: Ja det var otroligt magiskt faktisk! <3
Theres Sääf

#2 - - a n n i k a:

Mums!

Svar: Verkligen :)
Theres Sääf

Till top