Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

44

365, Vardag Permalink1
Vaknade supertidigt i tron om att klockan var runt 11. Vi segade oss upp ur sängen, innan vi gick ned för att äta frukost. 
 
Därefter åkte vi in till Sunne, Joel som körde igen haha. (Privatchaffis är fint) Åkte till Jysk, där jag köpte lakan med resårband. Min madrass är så insjunken i mitten, så att man ligger i en skål när sidorna åker upp vilket resulterar i att lakanet alltid korvar ihop sig. Hoppas att lakanet vill hålla sig på plats nu, annars vet jag inte vad jag gör haha. 
 
Vi stannade hos morfar när vi kom hem, jag tog en kopp te och de tog en kopp kaffe. Gick hem för att rasta hundarna en kort sväng, sedan åkte vi tillbaka till morfar. Mamma och pappa hade kommit hem från att ha besökt mormor i Torsby, och de hade med sig fika till morfar. 
 
Efter det har vi tagit det lugnt. Jag har pluggat en stund på svenskan, Joel har spelat och nu ska vi se på film. Det är sent så vi får se om jag klarar mig igenom hela filmen.. Pussgodnatt hörni!
 
Såhär kan det gå till när man vill skaffa bilder till ett inlägg lite snabbt.
 
#1 - - Sarah:

Segt o vakna tidigt på helgen :P

Svar: Ja verkligen!
Theres Sääf

Till top