Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

48

365, Vardag Permalink0
Väldigt sent inlägg idag tyvärr. Har fört över bilder till min hårddisk samt återställt datorn, så jag lät den vara ifred under den tiden. Jag börjar än en gång sent imorgon så det är lugnt.
 
Vaknade vid åtta, insåg att jag hade tid att tvätta så jag sprang ned i tvättstugan för att se om det var ledigt. Det var det som tur va, så jag kunde åtminstone tvätta två maskiner. Gjorde frukost emellanåt och kollade på Pewdiepie när han spelade Firewatch. 
 
Fotograferade även till en uppgift i foton, lite i sista minuten innan jag insåg att min lektion skulle börja om tio minuter. Är inte nöjd med hur jag löst uppgiften, tyckte att den var så otroligt svår. Jag har i alla fall löst den, det är huvudsaken. Skulle jag vilja kan jag ju göra om den ifall en bättre idé skulle dyka upp.
Lektionen varade i en timme kanske, sedan kunde jag gå hem och vänta på morfar.
 
Min bil ville ju som sagt inte starta, så morfar kom som räddaren i nöden. Som jag förstod det så är det ett nytt batteri som behövs, sedan ska pärlan funka som vanligt igen. 
Bjöd morfar på en kopp kaffe och pratade en stund, det var jättemysigt och det var riktigt roligt att se honom. 
 
En annorlunda redigering på ett annorlunda par. 
 
Till top