Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

49

365, Vardag Permalink0
Måste steppa upp mitt game här alltså, ligger ju efter massor! 
 
Igår började jag också sent, vid 11. Fotoredovisning som ändå gick helt okej för min del. Därefter religion då vi fick plugga inför provet vi ska ha nästa vecka på onsdag. 
 
Joel väntade på mig efter skolan, så efter att jag slutat begav vi oss till först coop och sedan ica. Vi var i jakt på den nya godispåsen från nougatcreme, hört att den ska va jättegod! Dock så hade de inte fått in den än, men jag hittade rostade majskorn istället. (Rätt så stor skillnad...) Det var supergott, salt och räckte länge.
 
När Joel gått iväg till bussen så blev jag fast i soffan, hela kvällen. Kikade på söta/roliga klipp på facebook och kollade sen på youtube. Insåg sent att jag glömt äta, så satte igång med maten. 
 
När jag hade ätit färdigt insåg jag att klockan var halv tio (?!?) och började väl göra mig färdig för sängen. Ringde Joel och vi pratade om vår resa vi ska göra på sportlovet. 
 
Vi ska åka till Fulufjällets Nationalpark i Dalarna! Vad tusan är det, tänker ni. Tja inte vet jag riktigt men det såg ut att vara himla fint. Vi har bokat rum på ett hostel i två nätter, och jag är så exalterad. 
 
Såhär ser det ut annars! Är ni nyfikna kan ni kika in det mer hääär.
 
 
Till top