Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

51

365, Vardag Permalink1
Idag har det snöat i princip hela dagen, stora snöflingor som ibland sakta ringlade ned för att sedan bli bortförda av den häftiga vinden. 
 
Idag har jag, pappa och Ezter tagit oss en promenad i skogen. Vi tyckte att vi gick jättelångt, men när vi sedan kollade upp det var det enbart 4 km. Vi sicksackade fram i skogen och pulsade genom snön. Vi var ständigt under attack av snön och blåsten. När vi väl kom hem, en aning frusna och blöta, så tog jag mig en varm dusch. 
 
Därefter gick vi till morfar och pratade en sväng. Alla var sugna på något gott, så jag begav mig in till Sunne för att göra alla nöjda. På vägen dit for min bil som en vante på vägen. Kom lite för fort när jag mötte tre bilar, kände hur bilen svängde fram och tillbaka och blev riktigt rädd. Jag krockade inte med någon och jag hamnade inte heller i diket, peppar peppar... Så kan det gå på en oplogad väg och ifall man råkar komma i lite för hög hastighet än vad som är lämpligt. 
 
Hoppas er lördag var bra!
 
 
#1 - - Sarah:

De snöa här me :/

Svar: Uschdå! :(
Theres Sääf

Till top