Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

52

365, Vardag Permalink3
Denna helg har det varit jag som varit först upp på morgnarna, vilket är rätt ovanligt. Det är ändå rätt skönt att vara uppe själv en stund. Jag gör ingenting speciellt, utan jag myser med katterna och kollar på mobilen tills päronen kommer upp. Då käkar vi frukost tillsammans innan vi börjar med dagen. 
 
Jag ägnade hela förmiddagen till att kolla på youtube, samtidigt som jag sminkade mig och sedan lockade håret. Runt ett gick vi till morfar för att sedan åka iväg mot Torsby. Mormor ska nämligen opereras igen imorgon, samma operation som sist. Så vi satt hos henne en stund innan hon blev för trött.
 
Efter besöket hos mormor så åt vi pizza innan vi åkte hem mot Sunne igen. De stannade för att handla på Coop och sedan åkte vi hem. Jag packade bilen och sedan fikade vi hos morfar. Idag lyxade vi oss med en operalängd till kaffet. (Som om det inte var nog med pizzan...) 
 
Sedan bar det av mot Karlstad i min lilla bil. Fick göra en liten detour till Forshaga för att tanka, vill ju vara på den säkra sidan... Handlade lite på Wallinders innan jag äntligen parkerade utanför lägenheten. 
 
Jag har duschat, smörjt in mig med body lotion, skrubbat ansiktet och haft ansiktsmask. Det var välbehövligt och väldigt skönt. Nu snart ska jag lägga mig så att jag är pigg imorgon. Natti!
 
Kan man inte bestämma sig för vilken bild man gillar mest, så får man slänga med alla. 
 
 
 
#1 - - Lili:

Så vacker du är!

#2 - - Lili:

Så vacker du är!

Svar: Åh tack, vad glad jag blir! :D
Theres Sääf

#3 - - elin:

snygging!

Svar: Men åh tack!!
Theres Sääf

Till top