Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

55

365, Vardag Permalink0
Jag har haft en jättebra dag faktiskt! Hade ju prov idag och det kändes verkligen som att det gick jättebra. Får se sen om det är så bra som jag tror haha...
 
Joel väntade på mig efter provet så vi gick hem tillsammans, vilket jag är otroligt glad över eftersom jag slapp bära den tunga väskan själv hihi. Sedan gjorde jag chokladbollar faktiskt! Dock så var vi tvungna att åka till affären, för som vanligt så insåg jag när jag redan satt igång att vissa ingredienser saknades... Jag blev hungrig medan de stod i kylen såå jag frågade så snällt om vi inte kunde ta en tur till Max och jag fick min vilja igenom också haha. Det var väl antingen det eller att stå ut med en grinig Theres antar jag.. Blir så grinig om jag är hungrig!
 
Och hörni, jag tog tydligen sportlov idag? Ledig fredag och ifall man var klar med del 1 i samhällskunskapen så behövde man inte gå på morgondagens enda lektion. Så jag skrev klart det sista på del ett förut, vilket innebär att jag har sportlov nu. Knasigt.
 
Mycket om ingenting egentligen, men jag är så fruktansvärt trött. Har svårt att forma meningar och stava över huvud taget. Jag ska nu gå och lägga mig, och jag är redan taggad på frukosten som vanligt... Jag vet att jag har massa kiwis och även en mango som jag kan ha till frukosten, gott!!
 
Chiapuddingen smakar ju ingenting, så då får man ha en massa goda frukter och bär till!
 
 
Till top