Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

56

365, Vardag Permalink0
Jag börjar faktiskt skriva detta inläg 23:59, så jag anser inte att jag missat... Jag har hur som helst haft en väldigt bra dag!
 
Jag började dagen med en goood frukost och kikade på youtube medan jag åt, och sedan fixade jag mig lite. När jag skulle börja med håret så fick jag nog av att håret var så styggt efter min klippning. Så jag bokade en tid hos en frisör vid ett ungefär, gick dit och kom ut med ett hår som smälter ihop myyycket bättre. 
 
Träffade Joel en kortis, såg på lite mer youtube, gjorde våfflor och åkte sedan iväg till Fugik. Noortje skulle vara med i en dansuppvisning så jag ville dit och kolla! Elina hade även lite problem med kameran så jag hoppade in som kamerakvinna och knäppte lite bilder. Dock så otroligt dåligt ljus och sedan satt man typ på scenen, så dansarna kom så nära vilket gjorde att jag inte blev nöjd med bilderna... Fick åtminstone träna lite på hur det är att arbeta i svårt ljus! Och sen fick jag se på några väldigt duktiga dansare, applåder!
 
Hämtade Ellen vid tågstationen klockan åtta och åkte hem till mig. Vi har druckit te, ätit våfflor och kiwis, pratat och även provat faceswap appen. Nu är vi trötta och ska snart sova, imorgon bär det av till Edsvalla!
 
 
Till top