Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

63

365, Vardag Permalink0
Vaknade runt nio idag och kände mig ganska pigg ändå. Vi käkade frukost i lugn och ro samtidigt som jag reserverade en madrass på Jysk i Sunne. Vi gjorde oss i ordning och sedan skottade vi snö. Uscha vad tungt det är när det är blötsnö. Skottade vägar åt vår gamle hund så att han kan komma fram med sina korta ben. 
 
Sedan käkade vi rester från gårdagen innan vi åkte in till Sunne för att hämta madrassen. Köpte en madrass för inte så längesedan, men la den ovanpå min gamla insjunkna madrass så den blev också insjunken rätt snabbt. Investerade därför i en tjock och bra madrass så att man kan sova skönt utan att vakna upp och ha ont i ryggen. Det ska dock ta 3-5 dygn innan man kan använda den. Får placera ut den innan jag åker till Karlstad, har ingen plats för den just nu. Så nästa gång jag kommer hem kan jag se fram emot att sova i en skön säng. 
 
Fotograferade även porträtt idag på Joel. Vattenfärg var inblandat, inte helt utan gnäll dock haha! Ännu en bild till mitt gymnasiearbete. Nu har jag tagit alla bilder till det, måste bara redigera dem och välja hemsida. 
 
Skrev lite på samhällsuppgiften idag, men hade inget flow alls så la ner det. Fick åtminstone några rader till på uppgiften!
 
 
Till top