Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

66

365, Vardag Permalink1
En söndag utan ångest, eftersom det är studiedag imorgon! Kikade ni på Vasaloppet? Vi gick upp för att kika på det, och jag kollade ändå väldigt länge. Såg början och en bra bit in, och sedan målgången för de första åkarna. Beundrar de som orkar ta sig an denna utmaning, eftersom jag själv aldrig skulle komma på tanken...
 
Har städat idag i mitt rum, det var välbehövligt! Rensade även min garderob på kläder jag inte längre använder och annat som jag bara slängt undan i ett hörn. Någorlunda snyggt och städat nu, härligt. Har även rullat ut madrassen, så nästa helg kommer jag sova som en prinsessa!
 
Utöver det har jag dock inte gjort mycket. Kikat på youtube och kollat ikapp serier med katten i knät. Nu på kvällen har jag även pluggat lite inför musikprovet som jag har på onsdag. Imorgon åker jag till Karlstad, har tänkt att komma iväg efter lunch någon gång. Då hinner jag handla mat, plugga och "landa" lite innan skolan börjar igen. 
 
Otroligt vad vackert det är norröver. 
 
 
#1 - - Linnéa Hagström:

Åh, skönt med studiedag! Sådana behövs verkligen ibland :)

Svar: Ja det har du såå rätt i!!
Theres Sääf

Till top