Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

68

365, Vardag Permalink0
Sovit ganska bra. Dock så fick jag det där illamåendet innan jag skulle sova igen, haft det ett antal gånger nu så jag undrar vad det är! 

Skoldagen har varit helt okej ändå! Kommit igång med vissa saker och pluggat inför provet imorgon. 

När jag kom hem gjorde jag köttbullar, mos och brunsås helt från grunden. Inte gjort köttbullar själv tidigare så det var roligt, kunde varit mer kryddor i dock... Men annars var det såå gott! Känns bra att veta "exakt" vad som är i det man äter. 

Sen pluggade jag lite på både historia, naturkunskap och samhäll. Gav mig sedan ut på en lätt löprunda, trots mörker och slask. Det är väldigt fint att springa när det är mörkt, men himl trist att jag är så rädd. Kastar alltid en blick över axeln när jag passerat någon, försöker tänka den mest "säkra rundan" och spurtar ut genom tunnlar ifall det skulle hjälpa... Kanske är jag överdrivet rädd, men då är jag åtminstone försiktig! 

Efter lite plugg med Ellen via Skype så är jag väldigt trött. Mitt kök ser dock ut som ett bombnedslag efter min ambitiösa matlagning, och jag vill inte ta den imorgon... Sen ska jag sova, natti!

Hur bra är inte WeHeartIt för inspo och fina bilder?



Till top