Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

72

365, Vardag Permalink0
Denna dag har varit lugn och skön. Åt en ordentlig frukost, som den frukostälskare jag är, tillsammans med päronen. 

Vi besökte mormor på Hagen, och idag var hon väldigt bra med och skojade mycket. Därefter handlade vi och tog en fika på city innan det bar av till Kolsnäs för att kika på loppisen som var där. (Mest för att jag tjatat om att Ellen var utställare och ville säga hej) 
Har även idag kommit längre på pusslet som jag köpte för evigheter sedan, men det går segt alltså... Innan mello fick det bli lite naturkunskapsplugg! 

Frans vann ju, grattis! Bra låt men mindre bra sångröst.. Kan dock tänka mig attradioversionen lär va grym! 

Lite hopplock från min story på snapchat, theressaaf!  


Till top