Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

73

365, Vardag Permalink0
Hej på er, hoppas er söndag varit bra! Jag vaknade upp med ryggont, inte direkt van den nya madrassen än, och steg upp klockan åtta. Föräldrarna hade inte vaknat än så jag kikade på youtube i en timme drygt innan vi käkade frukost. 

Jag kämpade vidare med pusslet och fick dit några bitar i alla fall. Rullade ihop mina gamla madrasser och bar ut dem till "loftet" så att de tar en massa plats i mitt rum. Gjorde mig i ordning och packade innan vi åt lunch, sedan åkte jag iväg till Karlstad! 

Resan gick bra och när jag kom fram så åkte jag till Lager 157 för att spana in kläder. Fick med mig tre plagg hem, så kul med lite nytt! Sedan planerade jag veckan lite, skrev upp vad som kommer hända och vad jag ska göra och sådant.  Därefter tog jag mig ut på en timmes promenad/löptur, det var väldigt skönt och det var fint väder även om solen inte riktigt kom fram helt. 

Nu ska jag plugga naturkunskap fram tills jag ska sova, prov om ca 1 vecka som jag måste få A på. Allt går bara man vill!

Två bilder från min instagram idag! (Hurra för att jag skriver detta inlägg så tidigt och inte när alla gått och lagt sig!!!)




Till top