Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

74

365, Vardag Permalink0
Igår blev jag ordentligt överraskad. Precis när jag gått och lagt mig i sängen för att sedan ringa Joel så knackade det på dörren. Fick smått panik, sprang efter morgonrocken och öppnade dörren försiktigt. Där stod ingen mindre än Joel! Han skulle egentligen komma som idag, men han dök upp redan igår :) 

Fick även reda på att naturkunskapen idag var en fri lektion, alltså att man kunde stanna hemma om man ville. Jag kände dock för att verkligen få någonting gjort, så jag pallrade mig dit ändå och satt där i 2,5 timme. 

Hemma så käkade jag lunch och tog en liten paus med pluggandet. Kom igång med min rapport i gymnasiearbetet, så skönt! Sedan dammsög jag och gjorde rent badrummet samt vek kläder. 

Joel kom hem efter praktiken och vi åkte till affären direkt. Sedan dess har jag varit ute på en springtur, han har spelat och sedan käkade vi mat. Ögonlocken är tunga nu, så det blir att sova. Natti på er. 

Massa anteckningar från naturkunskapen. Jag lär mig lättare om jag antecknar för hand, dessutom älskar jag att försöka göra anteckningarna fina. 



Till top