Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

77

365, Vardag Permalink0
Hallooj! Idag hade vi eget arbete i foton och utvecklingssamtal vilket gjorde att jag blev ledig idag. Tanken idag var att börja klippa i Final Cut, men jag insåg att jag var tvungen att skaffa en hårddisk innan jag kunde göra det. Så jag tog mig in till stan där jag köpte en hårddisk på 1 TB och även en försvarsspray som jag kan ha när jag är ute och springer. Förhoppningsvis får jag inte användning för sistnämnda. 
 
Hårddisken skulle dock såklart krångla, så fick ringa support. Jag trodde att jag skulle få prata med en svensk, men icke. Jag fick prata engelska med en supertrevlig kvinna som hjälpte mig igenom trasslet. Att prata engelska och använda ett annat "område av termer" var otroligt svårt haha, men hon lyckades förstå mig ändå. 
 
Jag och Joel åt ute idag faktiskt. Joel köpte ju restaurangchansen, ett häfte med rabatter, så vi använde två kuponger därifrån. Väldigt gott, känner fortfarande av mättnadskänslan! Tvättmaskinen har även varit i gång, dock har jag halvt glömt den hela dagen så jag hann inte tvätta allt... 
 
Efter ca två timmars nk-plugg så är jag väldigt trött i skallen. Eikosanoider, trombocyter, nefroner, ATP och dendritiska celler. Fy vad mycket komplicerade ord det finns haha. 
 
Gammal bild ifrån arkivet, här hade jag kletat på en massa eyeliner tydligen. 
 
 
Till top