Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

78

365, Vardag Permalink0
(Nu blev det en jättestor miss med att blogga här under helgen. Inlägg 78, 79 & 80 kommer därför bli korta inlägg så att jag har någonting litet att se tillbaka på!)
 
Fredag! Slutade otroligt tidigt, ännu tidigare än jag brukar. Hade enbart svenska där vi nu har valt en roman att börja läsa i. Jag köpte en roman för detta på bokrean för någon vecka sedan. Jag köpte Stephen Kings (min favorit författare!) bok Väckelse, hoppas att den är bra. Jag älskar sättet han skriver på och hans berättelser är fantastiska. 
 
Därefter kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, så gjorde förmodligen inget produktivt... Väntade på att Joel skulle sluta sin praktik så att vi kunde åka hem till Ämtervik. Vi skulle ha gjort hemmagjord pizza när vi väl kom hem, men det var i princip färdigt när vi kom fram. (Tror att några var lite hungriga..)
 
Hoppas ni hade en bra fredag :) 
 
Till top