Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

79

365, Vardag Permalink0
(Nu blev det en jättestor miss med att blogga här under helgen. Inlägg 78, 79 & 80 kommer därför bli korta inlägg så att jag har någonting litet att se tillbaka på!)
 
Lördag, äntligen lördag. Vi gick upp ganska tidigt har jag för mig, och käkade frukost med päronen. Denna dag hittade pappa ett hjorthorn nere på gärdet. Vi har ju en bal utsatt så att de ska få i sig lite extra mat, och då får vi lite blandade besök. Vi har en hel del rådjur, någre älgar och även hjortar. Hjortarna "slåss" med varandra, vilket resulterade i ett tappat horn. Det var otroligt tungt, och väldigt häftigt att se!
 
Jag pluggade inför naturkunskapsprovet under dagen. Otroligt mycket att ta in! Joel spelade, mamma var butter över sitt skadade knä och morfar och pappa hämtade ny bal till djuren. På eftermiddagen åkte vi in till Sunne dels för att handla lite saker till middagen som vi bjöd morfar på, och dels för att gratta Ellen som fyllde 19!
 
Jag köpte en blomma och ett litet kort, som jag hoppas hon blev glad över. Vi fick med oss en stor tallrik med bakverk hem, som hon ville ha hjälp med att äta upp. (Mucho gott btw, du får tillbaka tallriken nästa helg!!)
 
Därefter god middag med hela familjen samlad, det är så mysigt när alla träffas så. 
 
Här är lite blandade bilder på mig och frugan, Ellen. Grattis igen gulle!
 
Till top