Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

82

365, Vardag Permalink0
Vaknade upp, väldigt sliten. Bredvid mig hade jag någon som var ännu mer sliten, stackars Joel var dunderförkyld och hostig. Så det blev ingen praktik för honom idag inte! 

Jag hade bara svenska idag, då vi skulle läsa mer i romanen. Jag och Desiré var kanske inte så värst fokuserade på våra böcker, men på kortet nedanför så ser det ju ut som det. 

Efter lunch gick jag då hem till sjuklingen. Vi åkte och inhandlade lite vitaminer och även bröd då det var slut. 

Därefter har jag fört äver mer filer till hårddisken så att jag kan arbeta i Final Cut med min fördjupning inom foto. Tog mig även ut på en springtur när det blev mörkt, och det gick bra faktiskt. 

Nu efter en varm dusch och lite mat i magen är jag trött och ska sova. Natti!



Till top