Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

85

365, Vardag Permalink0
Otroligt skönt att inte behöva vakna av något larm idag. Börjar vänja mig vid madrassen förresten, i början var det ju som att sova på golvet i princip.. 
 
Någongång runt ett så lyckades jag ta mig ut på en springtur. Idag stod intervaller på schemat, 60 sek snabb löpning följt av 90 sek återhämtning och så höll det på i en halvtimme. Lite svårare att springa här hemma, med tanke på att det bara är backar överallt haha. 
 
Jag vet inte om jag har skrivit detta här innan, men jag har längtat så tills jag inte har något plugg kvar för då har planen varit att spela sims. Så det är precis det jag ägnat mig åt idag haha! 
 
Imorgon händer det grejer, och ärligt talat är jag inte helt 100 på vad som sker och när. Som tur är så har päronen koll på det, så jag slipper hihi. 
 
Glad påsk på er! :)
 
 
Till top