Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

86

365, Vardag Permalink1
Glad påsk på er! Hoppas er påskafton varit bra,och att ni käkat massa godis. Vi har nyss käkat påskmat och druckit kaffe. Kaffet är behövligt, var uppe till tre igår kväll så jag är väldigt trött idag haha. Blir en tidig kväll idag, förlorar ju dessutom 1 timme sömn inatt!
 
Vaknade ändå runt nio, så jag gick upp och kollade på ett serieavsnitt. Dukade fram alla pålägg, kokade ägg och kaffe till oss. Jag och pappa åkte in till Sunne, dels för att handla lite ingredienser till morgondagens bakning men även för att tända ljus på kyrkogården. Imorgon kommer nämligen min faster på middag, så jag ska försöka baka något smarrigt! Håller tummarna för att inget blir bränt. 
 
Förutom det så har det varit en lugn dag. Skulle egentligen ha sprungit idag, men jag bestämde mig för att ta det imorgon istället. Nu ska jag fortsätta umgås med päronen och morfar, ha det fint!
 
Mycket blommor nu, men saknar verkligen all blomster. 
 
#1 - - Helene:

Så fin bild! <3

Svar: Tack så mycket :)
Theres Sääf

Till top