Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

89

365, Vardag Permalink0
Hej, eller godkväll. Imorse vaknade jag först, så jag tände i spisen och kokade kaffe. Väldigt kallt åt fossingarna på morgonen, innan stugan vaknat till liv. 

Idag har jag åstadkommit mig en tur till Sunne. Jag köpte lite hudvårdsprodukter och en concealer, välbehövligt. Handlade mat och åkte sedan hem. 

Tog med Ezter ut på en 5 kilometers lång, eller kort om man nu vill, promenad. Det var soligt till en början men när det återstod en halvtimme av rundan så öppnade himlen sig och dränkte oss ganska snabbt. Ibland fick vi sällskap av hagel också, vad det nu skulle vara bra för vet jag inte riktigt. 

Nedkyld ställde jag mig i duschen innan det var dags för mat, köttfärssås och spaghetti. Mums! Efter maten så satt jag och päronen i vardagsrummet för att läsa varsin bok. Som pappa sa så var det längesedan det var så tyst i huset som då. Började på sida 43 och hamnade på sida 178, älskar att svepas in i böcker på det viset. Nu är jag dock väldigt trött, så nu ska jag sova. God natt. 

Idag var jag fin, eller tja åtminstone innan vi blev dränkta. 


Till top