Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

122

365, Vardag Permalink0
Vaknade upp med ont i ryggen, som håller i sig. Vet inte om det är min kropp som inte mår bra av att skifta mellan en mjuk säng och en stenhård säng. 
Efter frukosten gjorde jag en timmes yoga i hopp om att det skulle bli bättre, men icke. 

Gjorde mig i ordning efter yogan, dvs sminkade mig, och tog selfies. (Vem gör inte det när man känner dig fin? Hihi) 

Vid två åkte jag till Ellen och Hasse i Sunne! Vi pratade, byggde ihop en otroligt liten grill och tog en sväng till Coop. Alltid lika härligt att bara ses sådär. 

Vad är grejen med att folk i trafiken idag är helt vrickade? På hemvägen var det två stycken som betedde sig ytterst märkligt, och på ditvägen låg jag bakom sega människor hela vägen. 

När jag kom hem så packade jag ihop mina saker och åkte till Karlstad. Tog en snabb middag och sen kom Joel. Vi åkte till Willys, sedan till Ingo och sist hemmakväll. Jag var lite sugen på godis, vilket resulterade i att jag handlade otroligt mycket. För mycket haha, jaja då har jag till helgen iofs. 

Har pluggat ekonomi i en timme, kanske pluggar lite till. Borde plugga lite till. Bör åtminstone få klart sammanfattningen, sen kan jag sussa! 




Till top