Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

126

365, Vardag Permalink0
Äntligen torsdag som de säger i den fantastiska resan. Idag har det varit ungefär som en sommardag. Jag vaknade halv nio och klev upp för att äta frukost med pappa. Vaknar alltid när jag hör honom skramla i köket och då vet jag att det är dags att gå upp. 
 
Efter frukosten satt jag ute i solen med en bok i min hand, och läste, och läste och läste. Tror jag satt i hela tre timmar, uppslukad av boken. Ibland fick jag sätta mig i uterummet då det till och med blev för varmt och när ögonen kändes trötta efter att ha kisat för länge på de kritvita och upplysta sidorna. 
 
När joel kom upp så gjorde vi brunch. Vi satt i uterummet och njöt en stund, och sedan spelade vi kubb. (Det var till och med min idé. Mycket ovanligt av mig att föreslå något sådant) Han påstår att jag fuskade, men jag vet inte jag haha!
 
Vi tog en sväng till Sunne för att inhandla varor till maten. Vi köpte även glass som vi åt påvägen hem. Idag bjöd vi päronen på nachos i ugn, mycket gott! Nu har jag läst färdigt min bok, och jag älskar den. Den är helt perfekt, och jag kanske älskar den liiite mer än den förra. Vi får se vad jag hittar på härnäst, och vad jag får tag i hädanefter i bokväg. (Tips är välkomna!)
 
Hoppas er torsdag varit lika fin som min. Imorgon är det Sunnemârten, vilket man absolut inte får missa haha.
 
 
 
Till top