Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

131

365, Vardag Permalink0
Hey guys! Hoppas ni haft lika fint väder som vi har haft idag, för ojoj vad soligt och fint det har varit! Mycket håltimmar idag, och lektioner där man kunde sitta ute i solen istället för att faktiskt göra någonting... Hade faktiskt kjol och kortärmat idag, otroligt varmt verkligen. Kanske hunnit blivit lite röd på armarna, där jag alltid bränner mig, efter de timmar jag var ute i solen idag. 
 
Nu på kvällen har jag kämpat med att skriva ett tal till den muntliga framställningen som jag har om exakt en vecka. Tycker att det är otroligt jobbigt att snacka inför klassen på det sättet. (note-to-self: det är inte hela klassen, inte ens tio personer but still) Men jag vet också att när jag är väl förberedd och nästan vet vad jag ska säga helt utantill så går det väldigt bra. Då blir jag inte lika darrig på rösten och sådär skitnervös. 
 
Jag blir alltid så trött av att vistas ute i solen, speciellt när jag dricker för lite som jag definitivt gjorde idag. Blir så matt på något vis, men jag är säkert inte den enda haha. Jag menar, efter att ha suttit inne sedan hösten och nu vistas ute läänge kanske blir lite jobbigt för kroppen haha. 
 
Hoppas att morgondagen blir lika fin. Ha det fint, natti.
 
 
Till top