Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

134

365, Vardag Permalink0
Fredagen är kommen hörni! Eftersom jag var ledig tog jag det lilla lugna idag. Jag ägnade mig åt att kika på Sex and the City samtidigt som jag klickade hem lite, hm okej mycket, smink från nätet. Med den mängden och den summan så svider det lite, men jag använde mig av bonusbay så jag får faktiskt pengar tillbaka! Fick ett meddelande lite senare om att de skickat iväg paketet, så det kommer kanske på måndag om jag har tur. (Kan dock inte få sminket förns till helgen..) 

När Joel slutat skolan så packade vi och diskade. (Joel ägnade sig väl mest åt att döda myror, då de återigen gjort intåg i min lägenhet) väl hemma i Ämtervik tog vi det väldigt lugnt. På kvällen åkte vi in till Sunne för att käka mat och titta på folk. När vi kom hem blev vi sittandes i köket där päronen och morfar befann sig. När morfar knallat hem så dök tärningarna upp och det var dags att spela tärning. Lyckades vinna den rundan hihi. Sedan ville de spela poker med mig, men då var jag trött och hade ingen lust alls. (Har iofs inte någon större lust för kortspel när jag är pigg men...) Så nu ska jag sova, ha det gott! 

Trots denna pose, så gillar jag bilden. Tycker om min "halvprofil" har jag insett!


Till top