Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

137

365, Vardag Permalink0
Nu är det inte många måndagar kvar, och thank god för det. Mina måndagar är inte jobbiga, tvärtom sköna men man hatar ju ändå måndagar haha. 

På naturkunskapen fick jag kompletteringsuppgifter och vi förberedde vår presentation om brobygget. (Nä vår bro klarade inte 75 kilo, men 50 kg i alla fall!) därefter hängde jag upp den nya, ljusare bilden på väggen. Käkade lunch med Ellen och gick sedan hem i lite regn. Tjurade lite då jag fått skjuts på morgonen men var nu tvungen att gå haha. 

Kort efter att jag kommit hem så kom även Joel hem. Han skjutsade mig till tandläkaren och följde med mig in. Idag fick jag ha den där plastgrejen som öppnar upp hela munnen. Enligt Joel såg jag ut som en blåsfisk, jag säger inte emot. Känns som vi börjar närma oss finliret med tänderna! Men lär nog dröja ännu ett tag. 

Jag har på eftermiddagen skypeat med Ellen för att få lite mentalt stöd när det gäller hemtentan i religion. Jag har faktiskt kommit igång och skrivit en hel del, även om det bara är 2/6 frågor som är besvarade så är det bra mycket text. Jag har även övat på mitt tal som jag har imorgon, och jag darrade på rösten bara av att tala högt för mig själv. Vet inte vad grejen är men det känns jobbigt. Men det är bara att göra det! 

Jag hade det mysigt när jag pluggade även om ryggen nu kanske inte gillade det så jättemycket. 



Till top