Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

138

365, Vardag Permalink0
Sov väldigt bra inatt, men blev besviken när jag vaknade. Drömde att jag ute och sprang, vilket jag inte kan nu buhu! 

Gjorde mitt tal som jag var så himla nervös över, jag darrade på rösten och skakade lite haha. Förhoppningsvis var det bara jag som märkte det. 

Därefter redovisning i Historian, där vi visade upp vår film om Shakespeare... 
Sen var det bara att knalla hem. Började tvätta, slöade och sedan tog jag tag i livet haha. Skrev på hemtentan och nu närmar jag mig slutet, känns himla bra! Vill gärna avsluta en uppgift innan jag börjar med en annan. 

Nu ska jag gå och hämta det sista av tvätten, sen ska jag göra te till mig och Joel och fortsätta se på Sex and the City! 

Dessa underbara blommor finns utanför min dörr här i Karlstad!


Till top